Na aanmelding voor een training of opleiding via het inschrijfformulier op de website ontvang je een per email standaard bevestigingsbericht. Omdat ons back-office opleidingensysteem niet gekoppeld is aan de website, kan het voorkomen dat deze automatisch gegenereerde bevestiging wordt verstuurd terwijl later blijkt dat er toch geen plaats meer is. Uiteraard proberen wij de website actueel te houden en te vermelden of er nog plaatsen zijn. De definitieve inschrijving bevestigen wij altijd met een persoonlijke mail waarin de naam van de opleiding/training waarvoor je je hebt ingeschreven en de aanvangsdatum staan vermeld. Indien de opleiding op moment van in schrijven is volgeboekt, brengen we je daarvan zo snel als mogelijk op de hoogte en kunnen we je op de wachtlijst/reservelijst plaatsen.

Annulering van een training of opleiding van onze kant

Het kan voorkomen dat een training niet door kan gaan omdat er bijvoorbeeld onvoldoende animo bestaat. In dat geval brengen we je hiervan zo snel als mogelijk op de hoogte. Je inschrijving vervalt hetgeen we je per e-mail bevestigen. Eventueel reeds betaalde cursusgelden worden per ommegaande teruggestort. Tevens zullen we proberen om je een alternatief aan te bieden.

Annulering door de deelnemer

Je kunt je inschrijving ook zelf altijd annuleren. Bel of mail ons dan even. Je ontvangt het cursusgeld 100% terug, behalve bij annulering minder dan twee weken voor aanvang van de opleiding of training. In dat geval krijg je 50% van het cursusgeld terug.

Facturatie en betaling

Voor je inschrijving sturen we een digitale factuur, per e-mail. Zaken als een inkoopnummer kunnen we op de factuur vermelden. Neem deze wel in inschrijfformulier op. Het cursusgeld dient altijd betaald te zijn voor aanvang van de training/opleiding