Digitale Transformatie

Digitale Transformatie

2018

Dat de wereld in rap tempo aan het veranderen is, dat mag geen verrassing meer heten. Maar het overkomt de ander, niet u. Immers, financials blijven toch wel bestaan. Zijn dat realistische gedachtes?  Sla de ogen even neer en ook de positie van financial is volledig getransformeerd.

Mindmappen

Mindmappen

2016

Met mindmappen maak je optimaal gebruik van je hersenen. Hierdoor kun je snel grote hoeveelheden informatie verwerken en inzichtelijk maken. Je onthoudt en begrijpt de informatie gemakkelijker. Ook je creativiteit, concentratie en communicatievermogen vergroot je met Mind Mapping. 

Geld in overvloed

Geld in overvloed

2015

Hoe kom je aan financiering? Banken zijn terughoudend, zij hebben de geldkraan voor een belangrijk deel teruggedraaid. Toch is er voldoende geld beschikbaar. Door de kredietcrisis zijn er allerlei nieuwe financieringsvormen ontstaan, alternatieven voor bankfinanciering. Weten welke alternatieven er zijn, en hoe je daar praktisch mee om gaat? Geld in overvloed geeft het antwoord.

21ste eeuw finance manager

21ste eeuw finance manager

2019

De financiële functie is een van de belangrijkste binnen een organisatie. Veel organisaties hebben de laatste jaren gewerkt aan verbetering van zowel de efficiënte als effectiviteit van financiële processen. Inmiddels kan worden gesteld dat een transformatie van de financiële functie naar een hoger kwaliteitsniveau niet langer een optie is maar een noodzakelijkheid. 

Flow voor financials

Flow voor financials

2017

Flow refereert aan een mentale toestand waarin een persoon volledig opgaat in zijn of haar bezigheden. Flow wordt gekenmerkt door op de betreffende acties gerichte energie en activiteit, volledige betrokkenheid daarbij, alsmede het feit dat men de activiteiten succesvol uitvoert. In Nederland hebben wij Jef van den Hout als Flow goeroe.

Trends in klantbeleving

Trends in klantbeleving

2010

Dienstverlening moet de klant niet langer centraal stellen, maar passen in zijn wereld. In “De paradigmashift in klantcentralisatie”. Wat deze verschuiving betekent voor service management. Echt aansluiten bij de wereld van uw klant, lukt alleen wanneer u de wereld ook daadwerkelijk bekijkt door de ogen van uw klant.

Het rendement van geluk

Het rendement van geluk

2014

Onze samenleving is doordrenkt van rendementsdenken. De vraag is wat er gebeurt als werken en samenleven op andere waarden dan op cijfermatig rendement en persoonlijk voordeel worden gebaseerd; als verbondenheid en gelijkheid worden versterkt en hebzucht, individualisme en respectloosheid de kop kunnen worden in gedrukt.

Fraude

Fraude

2020

Voor alle accountants in business is in 2019 het PE-onderwerp “Fraude” dooor de NBA verplicht gesteld. Om op een prettige manier in die ‘verplichting’ te voorzien hebben we deze training voor Accountants in Business laten ontwikkelen door Johanna Räkers en Jasper van Hoeven. De training is goed voor zeven gecertificeerde PE-uren en zal in eerste instantie worden gegeven op onze thuislocatie Hofstede De Nieuwe Ham in Haarzuilens. De investering € 435,- exclusief btw en inclusief lesmateriaal en catering. 

Bedrijfsatleet

Bedrijfsatleet

2009

Een overladen werkschema, eindeloze files, conflicten met klanten of collega's, de continue dreiging van crisis, deadlines en prioriteiten....... wat kost jou het meeste energie? Tot waar reikt jouw weerstand? De noodzaak om creatief en innovatief te denken in deze tijd dwingt de meeste mensen uit hun comfort zone: ook dit kost veel energie! Hoe kunnen wij hiermee het beste omgaan? 24 PE-uren. 

Vertrouwen als bron van winst

Vertrouwen als bron van winst

2019

De systemen en procedures van vrijwel alle organisaties zijn ingericht op controle. Hoe sluit je anders verspilling, verlies en misbruik uit? Cijfers zijn bij die controle het zekerste middel. En dat terwijl juist controllers en andere op cijfers gefocuste mensen kunnen fungeren als het geweten van hun bedrijf en misstanden kunnen signaleren, als ze maar verder mogen kijken dan hun spreadsheets. 

Change management

Change management

2008

Organisaties veranderen continu. Enerzijds omdat een veranderende omgeving dat noodzakelijk maakt, anderzijds omdat de organisatie zelf nieuwe mogeljkheden ziet. Soms is een verandering ingrijpend en van levensbelang, maar vaker gaat het om een bijstelling die de effectiviteit van de organisatie moet vergroten. 

OP DE HOOGTE BLIJVEN?

 

Permanente educatie

Nieuwsbrief

Over ons

OVERONS8

Contact

Klanten

 

 

 

 

 

 

CEDEOklein

Schermafdruk 2019 07 16 13.06.38