VOORWAARDEN

Na aanmelding voor een training of opleiding via het inschrijfformulier op de website ontvang je een standaard bevestigingsbericht per e-mail. Omdat ons back-office opleidingensysteem niet gekoppeld is aan de website, kan het voorkomen dat deze automatisch gegenereerde bevestiging wordt verstuurd terwijl later blijkt dat er toch geen plaats meer is. Uiteraard proberen wij de website actueel te houden en te vermelden of er nog plaatsen zijn. Je definitieve inschrijving bevestigen we daarom altijd met een specifieke mail waarin de naam van de opleiding / training waarvoor je je hebt ingeschreven en de aanvangsdatum staan vermeld. Indien de opleiding toch al volgeboekt was, dan brengen we je daarvan zo snel mogelijk op de hoogte en kunnen we je op de wachtlijst plaatsen.

Annulering van een training of opleiding van onze kant

Het kan voorkomen dat een training niet door kan gaan omdat er bijvoorbeeld onvoldoende animo bestaat. In dat geval brengen we je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte. Je inschrijving vervalt hetgeen we per e-mail bevestigen. Eventueel reeds betaalde cursusgelden worden per ommegaande teruggestort. Tevens zullen we proberen om je een alternatief aan te bieden.

Annulering door de deelnemer

Je kunt je inschrijving altijd annuleren. Bel of mail ons dan even. Je ontvangt het cursusgeld 100% terug, behalve bij annulering minder dan een week voor aanvang van de opleiding of training. In dat geval krijg je 75% van het cursusgeld terug.

Facturatie en betaling

Voor je inschrijving sturen we een factuur, bij voorkeur in pdf-vorm per e-mail. Vermeld daartoe een e-mail adres in het inschrijfformulier. Zaken als een inkoopnummer kunnen we op de factuur vermelden, neem ze op in het inschrijfformulier. Het cursusgeld dient altijd betaald te zijn voor aanvang van de training / opleiding.

 

Actueel trainingsaanbod

OP DE HOOGTE BLIJVEN?

 

Permanente educatie

Nieuwsbrief

Over ons

OVERONS8

Contact

Klanten

 10Years

 

 

CEDEOklein